5 відгуків
emoji-quarantineМагазин тимчасово не працює, чекаємо вас після закінчення карантину
РІШЕННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ТОРГІВЛІПЕРЕЙТИ
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+38 067 332 87 78
POS-Service - комплексна автоматизація роздрібної торгівлі

Повна автоматизація супермаркету, мінімаркета

від 38 480 грн.

  • Немає в наявності
  • Код: PS-107
+38 067 332 87 78

Замовлення тільки за телефоном

  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
Повна автоматизація супермаркету, мінімаркетаПовна автоматизація супермаркету, мінімаркета
від 38 480 грн.
Немає в наявності
+38 067 332 87 78
Повна автоматизація супермаркету, мінімаркета
  • Повна автоматизація супермаркету, мінімаркета, фото 2
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Комплект автоматизації "Market"

Автоматизація магазину під ключ (дві каси + управлінське місце)
Набір обладнання і програмне забезпечення для автоматизації торговельної точки з двома касами і одним робочим місцем керівника на базі будь-яких комп'ютерів, можливе використання Ваших вже існуючих комп'ютерів або ноутбуків на операційній системі Windows (нові або б / у).

Комплект забезпечить роботу двох кас і включає бюджетні, але перевірене і надійне обладнання, а також програмне забезпечення "Роздріб для України" для касових місць і "Управління торгівлею для України" як керуюча облікова система, а також послуги з налаштування обладнання та програм, поетапного навчання персоналу, місяць безкоштовного віддаленого супроводу після запуску магазину.

Використання цього комплекту дасть можливість автоматизувати більшість аспектів кількісного обліку на магазині.

Як результат:

  • Збільшення доходу
  • Підвищення продуктивності праці і ефективності управління
  • Можливість планування закупівель згідно з результатами попередніх періодів
  • Вивільнення людських і фінансових ресурсів
  • Ефективне управління асортиментом і залишками товарів за рахунок переходу до кількісного обліку
  • Можливість використання контрольованих маркетингових акцій (картки постійних клієнтів, акції на товари і т.д)
  • Контроль рентабельності і націнки товару
  • Підвищити точність проведення інвентаризації
  • Мінімізувати зловживання персоналу

В комплект входить : 

Портативний термопринтер чеків UNS-TP 51.02

Компактний розмір, лінійний точковий термодрук, швидкість друку до 60 мм / с, ширина паперу 58 мм., Інтерфейс підключення USB, друк тексту, графіки, штрих-кодів, сумісний з різними операційними системами.
Детально про товар

 
Лінійний сканер штрихкодів Argox AS-8050 USB

Лазерний односмуговий тип зчитування, дальність сканування 150 мм, стійкість до механічних пошкоджень і падінь з висоти 1,5 м, ергономічний дизайн, підключення USB, вага 120 р, довжина кабелю 1,5 м., Підставка в комплекті. Детально про товар

 

1С:Підприємство Управління торгівлею 8 для України

Планування і аналіз продажів і закупівель, управління продажами (опт, роздрібн., Комісс.), Поставки, управління складськими запасами, постачальниками і замовниками, управління замовленнями, управління клієнтами через торгових представників, управління грошовими коштами (платіжний календар), облік і аналіз витрат , взаєморозрахунками з замовниками, постачальниками, аналіз цін, інтеграція з торговим обладнанням і іншими продуктами 1С, моніторинг та аналіз ефективності торгової діяльності. Детально про продукт

Програма  1С:Роздріб 8 для України

Замовлення постачальникові, замовлення на переміщення, надходження від постачальника, реалізація в роздріб і дрібним оптом, переміщення товарів між магазинами, переміщення між складами одного магазину, інвентаризація, оприбуткування, списання, передача між організаціями.   Детально про програму

 
 
1С: Клієнтська ліцензія на 1 рабоче місце
С 8 для України :
Клієнтська ліцензія на 1 рабоче місце 
Детально про програму
 
Автоматизація під ключ (налаштування, запуск, навчання, консультація)
Розробка функціональної моделі системи обліку та підбір всіх продуктів, встановлення та налаштування апаратного і програмного забезпечення, управлінських робочих місць, забезпечення місць касирів, поетапне навчання управлінського персоналу, контроль виконання завдань, навчання персоналу роботі з касовим програмним забезпеченням на тестових робочих місцях, інвентаризація, офіційний запуск об'єкта, підведення підсумків роботи. Місяць безкоштовного віддаленого супроводу після запуску магазину.

 

Основні атрибути
Країна виробникУкраїна
  • Ціна: від 38 480 грн.