Кошик
5 відгуків
РІШЕННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ТОРГІВЛІПЕРЕЙТИ
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+3(8067)361-65-23
+3(8050) 432-36-63
POS-Service - комплексна автоматизація роздрібної торгівлі

Автоматизація магазина під ключ (дві каси + управлінське місце)

від 38 030 грн.

  • В наявності
  • Код: PS-103
+3(8067)361-65-23
Киев
  • +3(8050) 432-36-63
    Луцк
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
Автоматизація магазина під ключ (дві каси + управлінське місце)Автоматизація магазина під ключ (дві каси + управлінське місце)
від 38 030 грн.
В наявності
+3(8067)361-65-23
Киев
  • +3(8050) 432-36-63
    Луцк
Автоматизація магазина під ключ (дві каси + управлінське місце)
  • Автоматизація магазина під ключ (дві каси + управлінське місце), фото 2
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Комплект автоматизації "Market"

Автоматизація магазину під ключ (дві каси + управлінське місце)
Набір обладнання і програмне забезпечення для автоматизації торговельної точки з двома касами і одним робочим місцем керівника на базі будь-яких комп'ютерів, можливе використання Ваших вже існуючих комп'ютерів або ноутбуків на операційній системі Windows (нові або б / у).

Комплект забезпечить роботу двох кас і включає бюджетні, але перевірене і надійне обладнання, а також програмне забезпечення "Роздріб для України" для касових місць і "Управління торгівлею для України" як керуюча облікова система, а також послуги з налаштування обладнання та програм, поетапного навчання персоналу, місяць безкоштовного віддаленого супроводу після запуску магазину.

Використання цього комплекту дасть можливість автоматизувати більшість аспектів кількісного обліку на магазині.

Як результат:

  • збільшення доходу
  • Підвищення продуктивності праці і ефективності управління
  • Можливість планування закупівель згідно з результатами попередніх періодів
  • Вивільнення людських і фінансових ресурсів
  • Ефективне управління асортиментом і залишками товарів за рахунок переходу до кількісному обліку
  • Можливість використання контрольованих маркетингових акцій (картки постійних клієнтів, акції на товари і т.д)
  • Контроль рентабельності і націнки товару
  • Підвищити точність проведення інвентаризації
  • Мінімізувати зловживання персоналу

В комплект входить : 

Портативный термопринтер чеків UNS-TP 51.02

Компактний розмір, лінійний точковий термодрук, швидкість друку до 60 мм / с, ширина паперу 58 мм., Інтерфейс підключення USB, друк тексту, графіки, штрих-кодів, сумісний з різними операційними системами.
Детально про товар

 
Лінійний сканер штрихкодів Argox AS-8050 USB

 

Лазерний односмуговий тип зчитування, дальність сканування 150 мм, стійкість до механічних пошкоджень і падінь з висоти 1,5 м, ергономічний дизайн, підключення USB, вага 120 р, довжина кабелю 1,5 м., Підставка в комплекті. Детально про товар

 

1С:Підприємство Управління торгівлею 8 для України

Планування і аналіз продажів і закупівель, управління продажами (опт, роздрібн., Коміс.), Поставки, управління складськими запасами, постачальниками і замовниками, управління замовленнями, управління клієнтами через торгових представників, управління грошовими коштами (платіжний календар), облік і аналіз витрат , взаєморозрахунками з замовниками, постачальниками, аналіз цін, інтеграція з торговим обладнанням і іншими продуктами 1С, моніторинг та аналіз ефективності торгової діяльності. Детально про товар

Програма  1С:Роздріб 8 для України

Замовлення постачальникові, замовлення на переміщення, надходження від постачальника, реалізація в роздріб і дрібним оптом, переміщення товарів між магазинами, переміщення між складами одного магазину, інвентаризація, оприбуткування, списання, передача між організаціями. Детально про товар

 
 
1С: Клієнтська ліцензія на 1 рабоче місце
С 8 для України :
Клієнтська ліцензія на 1 робоче місце
Детально про товар
 
Автоматизація под ключ (настройка, запуск, навчання, консультація)
Розробка функціональної моделі системи обліку та підбір всіх продуктів, встановлення та налаштування апаратного і програмного забезпечення, управлінських робочих місць, забезпечення місць касирів, поетапне навчання управлінського персоналу, контроль виконання завдань, навчання персоналу роботі з касовим програмним забезпеченням на тестових робочих місцях, інвентаризація, офіційний запуск об'єкта, підведення підсумків роботи. Місяць безкоштовного віддаленого супроводу після запуску магазину.

 

Основні атрибути
Країна виробникУкраїна
  • Ціна: від 38 030 грн.