Кошик
5 відгуків
РІШЕННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ТОРГІВЛІПЕРЕЙТИ
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+38 067 332 87 78
POS-Service - комплексна автоматизація роздрібної торгівлі

1С:Управління торгівлею для України

7 990 грн.

  • В наявності
+38 067 332 87 78
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
1С:Управління торгівлею для України1С:Управління торгівлею для України
7 990 грн.
В наявності
Купити
+38 067 332 87 78
1С:Управління торгівлею для України
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Інформація для замовлення

1С: Управління торгівлею для України

Програмний продукт "1С: Підприємство 8. Управління торгівлею 8 для України" - це сучасний інструмент для підвищення ефективності бізнесу торгового підприємства. рішення дозволяє

  • збільшити продуктивність праці всіх служб торгового підприємства;
  • працювати з оперативною інформацією, яка відбиває поточний стан підприємства на даний момент часу;
  • швидко і в зручній формі отримувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях.

 

Функціональні можливості редакції 3.1

"1С: Управління торгівлею для України" редакція 3.1 автоматизує наступні напрямки торгової діяльності:

  • планування та план-фактний аналіз продажів і закупівель;
  • управління продажами (включаючи оптову, роздрібну та комісійну торгівлю);
  • управління поставками;
  • управління складськими запасами, зокрема адресним складом за простою або ордерної схемою;
  • управління відносинами з постачальниками і замовниками;
  • управління замовленнями покупців і внутрішніми замовленнями підрозділів;
  • самообслуговування клієнтів через web;
  • управління взаємодією з клієнтами через торгових представників;
  • обробка претензій;
  • управління грошовими коштами, зокрема формування платіжного календаря;
  • облік і аналіз комерційних витрат;
  • управління взаєморозрахунками з замовниками, постачальниками і підзвітними особами;
  • аналіз цін і управління ціновою політикою;
  • інтеграція з торговим обладнанням; інтеграція з "1С: Бухгалтерією для України", "1С: Роздріб для України";
  • моніторинг і аналіз ефективності торгової діяльності.

Планування

Програма дозволяє планувати обсяги продажів в сумових показниках і планувати закупівлі в кількісних і сумових показниках, а також виконувати асортиментну планування.
планування продажів
Прогнозування продажів може виконуватися по окремим складом або за форматом магазину (складу), по менеджеру, по клієнту і угоді з клієнтом. План продажів фіксується на певний період часу із заданою періодичністю плану: тиждень, декада, місяць і т. Програма надає звіти для план-фактного аналізу виконання планів усіх видів.
Асортиментну планування продажів

Асортиментну планування продажів надає наступні можливості:
  • планування продажів в розрізі товарних категорій;
  • планування продажів в розрізі форматів магазинів і номенклатур
  • деталізація укрупненого плану продажів за категоріями номенклатури із застосуванням коефіцієнтів розбиття
  • управління колекціями товарів;
  • заповнення планів продажів і закупівель за асортиментом;
  • використання середньої ціни продажу.

Планування закупівель

Планування можна виробляти з різним ступенем деталізації. При плануванні можуть використовуватися джерела даних: планові і фактичні обсяги закупівель і продажів; обсяги замовлень; товарні залишки і так далі.
Також передбачена можливість планування збірок (розборок) в кількісних показниках.
Є можливість формування замовлень постачальнику на підставі планів закупівлі та планів збірок, а також формування замовлень на складання (розбирання) на підставі планів складання (розбирання).

Застосування для управління продажами в дистрибуції, проектними продажами, крупно і дрібнооптової торгівлею

Автоматизація бізнес-процесу продажу

Для підвищення ефективності "довгих" продажів, в системі передбачена можливість автоматизації всього процесу управління угодою, починаючи з моменту узгодження комерційної пропозиції на підставі даних про первинний інтерес клієнта в оформленому з ним угоду, продовжуючи формуванням комерційної пропозиції, узгодженням вартості, графіка оплат і поставок, укладенням договору забезпеченням угоди товаром, і закінчуючи контролем виконання зобов'язань по оплаті і відвантаження.

Крім того, реалізований спрощений режим управління процесом продажу з ручним переміщенням по етапах. Допускаються різні види процесів, з різним складом етапів. Для них підтримується зберігання допоміжних документів - регламентів, інструкцій, шаблонів документів та інших матеріалів, необхідних при відпрацюванні процесу.
Всі процеси продажу (угоди) реєструються в системі. Вони об'єднують в єдине ціле всю інформацію, накопичену в системі в ході підготовки і виконання продажу: електронну пошту, відомості про дзвінки, зустрічі, оформлення замовлення, рахунки, накладні, додаткові файли і т. д. Це допомагає максимально зручно організувати роботу менеджерів з продажу.
Використання регламентованих процесів продажів дозволяє управляти якістю обслуговування клієнтів, оперативно отримувати інформацію:

  • терміни обробки операцій на етапах процесів продажів;
  • вузькі місця процесів (кількість програшів і втрачений потенціал на етапах) імовірнісний прогноз надходження грошових коштів; графічне (у вигляді діаграми "воронка продажів") уявлення стану процесів продажів;
  • докладний стан процесів: кількість угод (в роботі, виграних і програних) і потенціал по етапах процесів продажів;
  • відхилення від середніх значень по менеджерам, партнерам і видам угод.
На підставі статистики угод можна оцінити ймовірність їх успішного завершення. Таким чином, система автоматизує і підтримує не тільки стадію реалізації, а й підготовку продажів. Система дозволяє аналізувати ступінь задоволення первинного попиту кліенов.Еті можливості дозволяють удосконалити роботу відділу продажів.
Комерційна пропозиція
Комерційні пропозиції дозволяють фіксувати історію переговорів з клієнтом по визначенню складу і умов продажів.
  • Менеджер формує комерційну пропозицію. Комерційна пропозиція може бути сформована в форматах .doc (Microsoft Word), .odt (OpenOffice), * .mxl.
  • Далі менеджер відсилає комерційну пропозицію клієнту.
  • Клієнт надсилає відповідь, фіксується як комерційну пропозицію, що введена на підставі вихідної комерційної пропозиції.
  • За результатами узгодження менеджер відзначає ті позиції, за якими з клієнтом узгоджені умови.

Після того, як комерційну пропозицію погоджено і договір укладено, виконання поставок виконується в рамках замовлень.
Управління замовленнями клієнтів
У прикладному рішенні "1С: Управління торгівлею для України" замовлення є "центром управління" усіма подальшими діями по його виконанню.
При необхідності користувачі можуть використовувати статуси замовлень, що описують етапи їх проходження: "Не погоджено", "Погоджено", "До забезпечення", "До відвантаження", "Виконано". На підставі статусу і відомостей про оплату та відвантаження замовлення, автоматично розраховується його поточний стан готовності ( "Очікується аванс", "Готово до відвантаження", інше).
Для замовлень може автоматично формуватися резервування з поточних залишків складу або в прогнозованих поставках, для кожного рядка замовлення клієнта. Механізм працює як при введенні нових замовлень клієнтів, так і при редагуванні раніше введених, що виключає помилки резервування.

У будь-який момент менеджер може отримати детальну інформацію про стан замовлення: яким чином повинен бути оплачений замовлення клієнта відповідно до зазначених в ньому етапами оплати, за станом оплати за замовленням і відвантаження на замовлення. Для підвищення зручності забезпечено візуальне відображення стану забезпечення замовлень.
Програма автоматично контролює відповідність замовлень умов торговельних угод, не дозволяючи відхилятися від них користувачам, які не мають відповідних прав. Для узгодження відхилень від умов угоди може використовуватися бізнес-процес узгодження замовлення. При цьому система автоматично направить уповноваженим користувачам завдання на узгодження замовлення і затвердить його при наявності позитивного рішення відповідальних за узгодження людина.
Можливо включити окремий облік собівартості для будь-якого замовлення. Цей режим обліку дозволяє точно визначити рентабельність замовлення.
Рішення надає можливість вказати графік оплати за замовленням (як в частині авансових платежів, так і в частині платежів з погашення дебіторської заборгованості).


Це дозволяє планувати надходження виручки по днях, контролювати дотримання клієнтом обумовлених термінів оплати, виділяти прострочену дебіторську заборгованість. Прострочена заборгованість може бути проаналізована в розрізі тих етапів оплати, які зареєстровані в замовленні клієнта. Програма дозволяє автоматично забороняти відвантаження клієнтам з терміном заборгованості більш встановленого ліміту. При оформленні відвантаження без замовлення також передбачено зазначення дати оплати, якщо оформляється відвантаження в кредит.

Крім планування коштів і контролю дебіторської заборгованості, інформація про дотримання графіка оплат враховується при обробці замовлення клієнта. Товари під замовлення будуть закуповуватися тільки при отриманні оплати за етапу "Аванс", для початку відвантаження товарів на замовлення, крім оплати авансу, повинна надійти оплата по етапу "Передоплата".
Інформація по тих замовленнях, за якими може бути виконано відвантаження товарів, автоматично формується у вигляді списку розпоряджень на відвантаження. При цьому враховується дата відвантаження, зазначена в замовленні.

Контроль виконання розпоряджень ведеться з точністю до окремих позицій замовлення. Система запобігає "перевиконання" розпорядження, щоб відвантажена кількість не перевищувала замовлення.
Ведеться облік планової та фактичної заборгованості в розрізі замовлень, термінів оплати і документів розрахунків.
Для продажу в партнерську мережу передбачена оптимізація роботи з групами партнерів за однаковими правилами продажів. З метою максимально швидкої обробки потреб партнерів з дотриманням корпоративних правил обслуговування може бути використаний такий короткий бізнес-процес обробки замовлення, наскільки це необхідно.

Самообслуговування клієнтів

У програмі передбачена можливість самостійної реєстрації замовлень клієнтами через Інтернет. Клієнту дається доступ до інформаційної бази і вказується пароль входу.
Працюючи в системі самообслуговування, клієнт може виконати наступні дії:
  • Подивитися загальну інформацію по своїм замовленням.
  • Оформити нове замовлення, вказати спосіб доставки. При підборі в замовлення, клієнт може переглянути карту товару з коротким описом і фотографією товару.
  • Подивитися стан замовлень.
  • Проконтролювати стан взаєморозрахунків, уточнити свої дані;
  • Зареєструвати скаргу або претензію, бачити стан її обробки;
  • Зареєструвати заявку на повернення;
  • Оформити звіт про продажі, якщо клієнт є комісіонером;
  • Оформити акт розбіжностей при прийманні товарів;
  • Зареєструвати плани по закупкам товарів.
  • Отримувати автоматичні повідомлення за результатами подій в інформаційній базі або на основі аналізу даних.

Інформація, введена зовнішнім користувачем, автоматично з'являється в інформаційній базі. Замовлення, оформлені зовнішнім користувачем, обробляються, як будь-які інші замовлення.

Автоматизація продажів групи торгових компаній / холдингу

Підтримується схема роботи, при якій товар закуповується на одні організації компанії, а продається від імені інших організацій ( "Інтеркампані»). При цьому згідно налаштованих правил автоматично підбирається організація-власник товару, що продається, оформляється перепродаж товару між організаціями всередині компанії.
Управління торговими представниками

У програмі реалізована функціональність з управління торговими представниками (торговими агентами): закріплення клієнтів за агентами, призначення графіка відвідування, планування відвідувань клієнтів, формування детальних завдань зі збору замовлень і вирішення інших довільних питань. За результатами відпрацьованих завдань в інформаційній базі можуть бути автоматично створені замовлення клієнтів. Також фіксується інформація про витрати торгового представника (авансові звіти) і зібрана інформація про клієнтів.
 
Передбачена також можливість самостійної роботи торгових представників без оформлення попередніх завдань: Торговим представникам передається інформація про товари і клієнтів. Після роботи з клієнтами торговельний представник фіксує оформлення замовлення, уточнює відомості про клієнтів або вводить дані про нових клієнтів, фіксує дані про витрати.
 
Аналіз діяльності торгових представників проводиться за допомогою різних звітів: можна порівняти діяльність торгових представників з точки зору ефективності їх роботи, а також провести план-фактний аналіз діяльності торгових представників.

Застосування для управління продажами в роздрібній мережі

Програма дозволяє автоматизувати управління продажами через власну мережу магазинів. При цьому передбачено:

  • Формування асортименту товарів у відповідності з форматами магазинів (супермаркет, магазин біля будинку, бутик і т.д.).
  • Установка обмеження (квот) для категорій товарів в магазинах різних форматів.
  • Визначення складу товарної категорії - які саме товари будуть представляти кожну категорію в кожному форматі.
  • Визначення ролі товару в асортименті, стадії асортименту і призначення виду цін для товарів асортименту.
  • Проведення аналізу по контролю і станом асортименту.

Залежно від формату магазинів застосовуються різні схеми автоматизації.
Інтеграція зі спеціалізованим рішенням, встановленим в магазинах
Для управління продажами в роздрібній мережі рекомендується використовувати продукт "1С: Управління торгівлею для України" в зв'язці з "1С: Роздріб для України" або одним з галузевих рішень на базі "1С: Роздріб для України".

Така схема забезпечує:

  • В офісі - максимальні можливості управління складами, управління взаємовідносинами з постачальниками, планування і аналіз продажів в різних розрізах, організації акцій підвищення лояльності покупців.
  • У магазині - автономну роботу, не залежну від надійності каналу зв'язку з офісом, зручне, шірокофункціональное робоче місце касира.
У магазинах може використовуватися також ПО сторонніх виробників.
Продажі в магазині, автоматизованому за допомогою "1С: Управління торгівлею для України"
Роздрібні операції можуть також виконуватися і безпосередньо в "1С: Управління торгівлею для України". При цьому можна використовувати різне торгове обладнання та реєстратори розрахункових операцій (РРО): фіскальні Реєстратор, сканери штрих-кодів, електронні ваги, термінали збору даних тощо.
При оформленні роздрібних продажів касир використовує спеціалізоване робоче місце, яке дозволяє виконувати послідовно всі операції при продажу товарів в торговому залі:
  • відкриття касової зміни;
  • оформлення чека;
  • прийом оплати від покупця;
  • закриття касової зміни;
  • передача роздрібної виручки в касу підприємства.

Оплата чека може виконуватися як готівкою, так і з використанням платіжних карт.
У процесі оперативної роботи передбачена можливість оформлення повернень протягом касової зміни.
Після закриття касової зміни формується документ "Звіт про роздрібні продажі". Інформацію про всі пробиті чеки після закриття касової зміни зберігається в інформаційній базі в вигляді архівних чеків. Після закриття касової зміни, на підставі архівних чеків, можна оформити операцію повернення товарів роздрібному покупцеві.
Програма дозволяє не тільки проводити оплату платіжними картами (еквайрингові операції), але і відстежувати процес перерахування грошових коштів з банку. Автоматизований процес завантаження даних про еквайрінгових операціях, реалізовані звіти для контролю проходження еквайрінгових платежів.
Продажі з використанням платіжних карт можуть проводитися також і в торгівлі.

Продажі в неавтоматизованих (віддалених) точках

Програма автоматизує роботу з віддаленими торговими точками, в яких не забезпечений доступ до бази "1C: Управління торгівлею 8 для України". Як приклад можна привести невеликі магазини, ларьки і т.д.
У торговій точці реєстратори розрахункових операцій (РРО) використовуються тільки для реєстрації грошових сум, отриманих від покупців, що досить для дотримання поточних правил використання РРО в Україні. При цьому передбачається, що в момент здійснення продажу, цей продаж не реєструється в програмі.
Роботу з торговою точкою можна представити у вигляді такої схеми:
 
По завершенню періоду торгова точка передає в касу торгового підприємства грошові кошти, отримані при продажу товарів покупцеві.
Якщо в торговельній точці ведеться детальний облік продажу товарів, то торгова точка також повідомляє про кількість проданих товарів. Ця інформація реєструється за допомогою документа "Звіт про роздрібні продажі".
У тому випадку, якщо в точці не ведеться детальний щоденний облік проданих товарів, торгова точка проводить інвентаризацію і отримує дані про поточні залишки товарів.
Недоліки, виявлені інвентаризацією, означатимуть обсяги продажів за період після попередньої інвентаризації.
Нестачі і надлишки товарів, виявлені інвентаризацією і не пов'язані з продажами в неавтоматизированной торговій точці, можна зареєструвати в інформаційній базі відповідно документами "Списання нестач товарів" і "Оприбуткування надлишків товарів". Ці документи можуть бути сформовані в рамках проведення інвентаризаційної кампанії.

У будь-який момент програма дозволяє проконтролювати правильність складання роздрібної виручки і порівняти обсяг роздрібної виручки отриманої від точки інформацією про продаж товарів.
За допомогою різних звітів можна проводити порівняльний аналіз роздрібних продажів товарів в різних торгових точках, аналізувати оптимальний запас товарів в них. У роздрібній торгівлі можна використовувати всі ті методи управління запасами для розрахунку оптимального запасу товарів, застосовуються і при оптових продажах.

Застосування для управління закупівлями

Аналіз і прогнозування попиту
Для аналізу попиту на товари можна застосовувати АВС і XYZ-аналіз продажів. Проведення АВС-аналізу можливо за кількома показниками. АВС-аналіз продажів за обсягом продажів дозволяє провести розподіл товарів на АВС-класи з точки зору попиту на товари в покупців. В клас А потраплять товари, на які попит високий а в клас С - товари, на які попит низький.


Проведення XYZ-аналізу продажів дозволяє визначити стабільність продажів товарів. З точки зору продажу товарів XYZ-аналіз дозволяє розділити товари на наступні класи; стабільний попит на товари, тенденції до збільшення попиту на товари, разові покупки (нерегулярне споживання).
Проведення комплексного АВС і XYZ-аналізу дозволить визначити оптимальний запас товарів (тобто планувати до закупівлі тільки ті товари, які стабільно купуються і в загальному обсязі) або закупівлі зі страховим запасом товарів (тобто планувати ще й закупівлі за тими товарами, які продаються нерегулярно , але все ж мають досить високий попит у покупців).
Для прогнозування попиту на товари можна використовувати інструмент, закладений в підсистемі "Планування закупівель". Як джерела для аналізу попиту на товари можна використовувати такі: потреби покупців, сформовані на підставі оформлених замовлень покупців, обсяг продажів за минулий період часу, обсяг закупівель за певний період часу. При прогнозуванні попиту можна також враховувати внутрішні потреби підприємства (замовлення від власних підрозділів, замовлення від роздрібних точок, власних магазинів, потреба комплектуючих для зборки і т. Д).
При цьому передбачена як можливість скласти кілька джерел, так і вибрати максимальне значення з усіх джерел. Наприклад, можна вибрати максимальне значення виходячи з обсягу продажів за попередній місяць і всіх оформлених замовлень на поставку товарів і внутрішніх замовлень за той же період або аналогічний період минулого року.
Поповнення складських запасів


Підтримується кілька стратегій поповнення запасів: "об'ємно-календарне планування" на основі прогнозу попиту, "замовлення по точці перезаказа" (з фіксованим розміром або з регулярним інтервалом поставки), "замовлення на замовлення". Різні стратегії поповнення можуть бути призначені індивідуально для кожного товару на кожному складі. Стратегія поповнення запасу може бути розрахована автоматично, на підставі ABC / XYZ-класифікації запасів. Передбачена також можливість ручного зміни стратегії управління запасами. При автоматичному розрахунку необхідного запасу товарів для поповнення, розрахунок може виконуватися окремо для кожного складу, при цьому враховує регулярність продажу товарів (мінімальний запас) і сплески продажів (страховий запас). Розрахунок запускається регулярно автоматично.

Аналіз і вибір постачальників

Постачальників товарів можна аналізувати в розрізі мінімальних цін на товари, а також в розрізі таких властивостей, як надійність постачальника, умови доставки, а також наданих постачальником термінів доставки товарів (календар поставок, транспортування).
Ці умови встановлюються в угоді з постачальником, оформлена з постачальником товарів, і в подальшому використовуються в обробці "Управління запасами" для вибору оптимального постачальника.

По кожному постачальнику можна зберігати список тих позицій, які він постачає, і актуальні ціни (прайс-лист постачальника). Прайс-лист постачальника реєструється в рамках угоди з постачальником.
Передбачена можливість реєструвати ціни у відповідності з різними умовами. Ціни постачальника можна реєструвати в момент оформлення документів поставки: замовлення постачальнику або документа "Надходження
Для порівняння цін різних постачальників, номенклатурні позиції постачальників зв'язуються з номенклатурою торгового підприємства. По кожному постачальнику можна зберігати перелік номенклатури, він поставляє із зазначенням назви і артикулу, як їх вказує постачальник. Інформація про номенклатуру постачальника використовується при підборі товарів в документи, при формуванні друкованих форм замовлень і документів надходження, для аналізу списку товарів, що поставляються постачальником, при формуванні замовлень.

Формування заявок на поповнення товарних запасів

У програмі передбачені різні способи формування заявок на поставку.
У разі здійснення регулярних поставок постачальник визначає умови поставки товарів, користувач може реєструвати замовлення, що надійшли від відділів підприємства, постачальника або запропоновані постачальником замовлення (наприклад, постачальник готує пропозиції за даними торгових представників постачальника або постачальника звітів комісіонера) і потім користувач має можливість контролювати дотримання умов поставки.

Замовлення постачальникові можуть також формуватися на основі аналізу тих потреб, які виникають на підприємстві. Для формування таких замовлень використовується обробка "Управління запасами", за допомогою якої формуються замовлення різних постачальникам, виходячи з потреби в товарах. При розрахунку обсягу поставки автоматично аналізується "продаваемость" товарів. При розрахунку обсягу запасів аналізуються всі потреби, в тому числі і внутрішні. Передбачено автоматичне заповнення термінів поставки відповідно до бажаної дати поставки. Оперативний контроль термінів поставки товарів здійснюється в списку замовлень.
Життєвий цикл замовлення, оформлене, включаючи узгодження замовлення всередині компанії і з постачальником, отримання від постачальника підтвердження готовності виконати замовлення, уточнення графіка поставок, забезпечення оплати, оформлення фактичного надходження з урахуванням додаткових витрат на поставку:

 
Таким чином, система управління складськими запасами дозволяє враховувати всі потреби, в тому числі і внутрішні (замовлення від власних магазинів, потреба в комплектуючих для зборки і т. Д).
система дозволяє
  • Забезпечити максимальний обсяг запасу тих товарів на складі, які користуються активним попитом.
  • Прогнозувати попит товарів з урахуванням різних джерел попиту (наприклад, аналізуючи обсяг продажів за минулий період).
  • Не зберігати на складі зайвий запас товарів, які погано продаються (задовольняти потребу в таких товарах, тільки якщо їх замовив клієнт).
  • Вибрати оптимального постачальника завдяки автоматичній позначці постачальників з низькими цінами, обліку календаря поставок і часу доставки товарів постачальником.

Отримати інформацію:

  • про зіставлення дат запланованих і прострочених надходжень, відвантажень, про поточний і
  • прострочений дефіциті запасів; про стан запасів по днях в плановому періоді.

Система дає рекомендації про можливі способи усунення дефіциту:
  • переміщення з іншого складу (Замовлення на переміщення)
  • закупівля у постачальника (з можливістю вибору постачальника);
  • збірник комплектів товарів (Замовлення на складання / розбирання).

Застосування для управління складами

У прикладному рішенні "1С: управліня торгівлею 8 для України" реалізований детальний оперативний облік товарів на складах, забезпечується повний контроль запасів товарів на підприємстві.
Прикладне рішення дозволяє

  • управляти залишками товарів в різних одиницях виміру на безлічі складів;
  • вести окремий облік власних товарів, товарів, прийнятих і переданих на реалізацію;
  • деталізувати розташування товару на складі по місцях зберігання, дозволяє оптимізувати збірку товарів на складі;
  • враховувати серії товарів (серійні номери, терміни придатності і т.п.);
  • задавати довільні характеристики товарів (колір, розмір, інші);
  • враховувати ВМД і країну походження; оформляти операції зборки / розбирання товарів; резервувати товари.
Організація складського господарства може бути різною, структура може бути як простий, так і досить ієрархічно складною. Склади або місця зберігання можуть бути як на території підприємства, так і розташовані віддалено.
Відомості про складські запаси можуть вводитися в інформаційну систему з високим ступенем деталізації: до рівня характеристик товарів (колір, розмір, габарити ...), до рівня серійних номерів і строків придатності товарів.
Для прискорення процесів надходження, відвантаження і інвентаризації товарів на складах можна використовувати різні види торгового обладнання: сканери штрих-кодів, термінали збору даних.

У програмі реалізована схема ордерної складського обліку. Вона може незалежно включатися для операцій відвантаження і надходження. Складські ордера виписуються на підставі документів-розпоряджень, в якості яких можуть виступати замовлення або накладні. Ведеться облік отриманих, але невиконаних приписів. Технологія роботи складу може будуватися цілком "від електронних розпоряджень".
У програмі реалізовано адресне зберігання товарів, тобто: ведення залишків товарів в розрізі місць зберігання (осередків, полиць, стелажів), і упаковок товарів.
При цьому можливо як довідкове розміщення по осередках, коли вказується тільки, в яких осередках товар в принципі може перебувати, так і контроль залишків по осередках, коли ведеться точний облік за кількістю товару в кожній клітинці.
При використанні контролю залишків в складських осередках: система дозволяє управляти розкладкою товарів за місцями зберігання при вступі, складанні з місць зберігання при відвантаженні, переміщенні і розпаковці товарів. Алгоритми, закладені в систему, автоматично підбирають оптимальні місця зберігання при розміщенні товарів. Для товарів, які зберігаються і відвантажуються в упаковках різного розміру - можливо автоматичне формування завдань на разупаковку, при дефіциті упаковок меншого розміру.
У будь-який момент можна проконтролювати процес складання товарів на складі відповідно до виданого "електронними" розпорядженнями або процес розміщення товару надійшов.
Реалізовано багатокроковий процес інвентаризації товарів, який включає формування розпоряджень на інвентаризацію, видачу розпоряджень на перерахування залишків в місцях зберігання, роздільне відображення надлишків і недостач в оперативному і фінансовому обліку.

Надходження товарів

Для відображення операцій надходження може використовуватися як спрощена схема документообігу так і детальний облік з використанням ордерної схеми і адресного складу.
Процес надходження товарів на адресну склад можна представити у вигляді такої схеми:

  • Прийом товарів оформляється на підставі раніше оформлених розпоряджень: замовлення постачальнику, надходження товарів, повернення від клієнта. Як розпорядження може використовувати угоду з клієнтом.
  • Оформляються прибуткові ордери, і товар надходить в зону приймання.
  • У зоні прийому здійснюється перевірка прийнятого товару відповідно до розпорядження.
  • За прибутковими ордерами формуються і роздруковуються завдання на розміщення.
  • Товар розміщується на складі в потрібних комор.

Для підвищення ефективності роботи в програмі передбачено робоче місце з прийому товарів.
Відвантаження товарів зі складу

Відвантаження товарів:

  • Розпорядженнями на відвантаження є документи реалізації.
  • За ним автоматично формуються видаткові ордери. Якщо склад розділений на приміщення, то автоматично формуються видаткові ордери по кожному приміщенню, в залежності від наявності товарів в приміщенні.
  • За видатковими ордерами автоматично формуються завдання на відбір товарів. При необхідності можуть формуватися завдання на перепакування товарів.
  • Товари переміщуються в зону відвантаження.
  • Дані в видатковому ордері автоматично коригуються відповідно до фактично зібраними товарами.
  • Перевіряється правильність складу відібраних товарів за розпорядженням.
  • Товари відвантажуються клієнту.

Для підвищення ефективності роботи по збірці товарів передбачено робоче місце комірника по відвантаженню товарів.
Інвентаризація переміщення товарів
На практиці процес інвентаризації на складі є тривалим, тому він оформляється в програмі в рамках наказу на інвентаризацію.

У програмі передбачена можливість перераховувати товар в осередках без зупинки продажів. Осередки складу на момент перерахунку блокуються. Після перерахунку товарів реєструються надлишки, нестачі товарів. На підставі цих даних аналізується можливість заліку пересортиці товарів.

Складські переміщення товарів

У програмі передбачена обробка, яка дозволяє розподілити надлишки і недостачі по організаціям з урахуванням залишків конкретних організацій і сформувати документи списання та оприбуткування.
У програмі реалізована функціональність з оформлення та виконання переміщень між складами, відпустку товарів на внутрішні потреби, операції зборки / розбирання.
Дані про плановані внутрішніх переміщеннях використовуються при розрахунку необхідних запасів товарів.


Серійний облік товарів

Програма дозволяє враховувати товари в розрізі серій і термінів придатності. Серії та терміни придатності є розрізом (аналітикою) складського обліку, можуть відзначатися при надходженні і відвантаження товару. Товари з серіями і термінами придатності можуть брати участь у внутрішньому товарообігу організації.
Для кожного виду номенклатури можна налаштувати свою політику обліку серій товарів.


Для продуктів можна вести облік за термінами зберігання товарів. Наприклад, при надходженні товарів виду "Продукти" вказується термін зберігання. При відвантаженні товарів з різними термінами придатності списуються автоматично товари відповідно до встановленої політики обліку серій за принципом FEFO. Програма буде пропонувати списувати в першу чергу товари, в яких скоро закінчуються терміни придатності (first expire first out).
Інформацію про товари з терміном придатності можна подивитися у відповідному звіті.
Програма дозволяє організувати облік залишків серій товарів. Серією для різних товарів можуть виступати різні сутності: бобіни кабелю, рулони тканини, лінолеуму, виробничі партії фарби, серії мікросхем і т. П Наприклад, при надходженні кабельної продукції вказуються серійні номери бобін, на яких намотаний кабель, і кількість кабелю в метрах для кожної бобіни. При оформленні відвантаження менеджер, в залежності від того, скільки метрів кабелю необхідно клієнту, визначає номери тих бобін, які можна відвантажити клієнтові.
Також передбачено врахування по конкретним серійним номерам товарів. Можна вказати серійні номери при відвантаженні товарів клієнту.
За допомогою звіту "Рух серій товарів" можна отримати інформацію про те, в який момент була зареєстрована серія (серійний номер, серія, термін придатності і т. Д) Для конкретного товару, і коли була зроблена відвантаження даної серії (товару з серійним номером, певним терміном придатності, номер бобіни кабелю).

Мобільний робоче місце працівника складу

Комірники можуть працювати з програмою мобільно, за допомогою спеціалізованого терміналу збору даних та програмного модуля "Мобільний робоче місце комірника". Реалізована підтримка двох основних розмірів екранів терміналів збору даних: 320х240, 240х320, ч здатністю 320х320.
Мобільний робоче місце працівника складу може використовуватися на складі (приміщенні) з адресним зберіганням товарів. Коли для працівника складу створюється завдання на відбір, розміщення товарів, перерахунок товарів - завдання з'являється в списку на екрані мобільного робочого місця.
У процесі виконання завдання програма послідовно вказує, яку дію необхідно виконати - відсканувати номер комори, відсканувати товар в коморі, відсканувати серію товару. Таким чином, забезпечується послідовне виконання всіх операцій. При цьому може бути налаштований зручний для користувача порядку сканування.
Для зручності роботи - управління пристроєм може здійснюватися як за допомогою сенсорного екрану, але і гарячими клавішами, інформацію про яких, комірник весь час бачить на екрані. Також використовується кольорова індикація для наочності та прискорення роботи.

Передбачена обробка помилкових ситуацій. Наприклад, ручне введення штрих-коду при неможливості його сканування.

Доставка товарів

Програма дозволяє автоматизувати процес доставки товарів клієнтам, а також процес доставки товарів при переміщенні товарів між складськими приміщеннями.

Доставка товарів може здійснюватися як власним транспортом, так і за допомогою зовнішньої транспортної компанії (перевізника). Всі завдання на перевезення формуються з урахуванням зони доставки, порядку об'їзду адрес доставки, а також з урахуванням вантажопідйомності транспортного засобу.

 

  • Ціна: 7 990 грн.