Кошик
5 відгуків
РІШЕННЯ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ТОРГІВЛІПЕРЕЙТИ
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+38 067 332 87 78
POS-Service - комплексна автоматизація роздрібної торгівлі

FlyDoc сервіс для обміну з контрагентами первинними документами із системи 1С:Підприємство

від 2 500 грн.

  • В наявності
+38 067 332 87 78
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
FlyDoc сервіс для обміну з контрагентами первинними документами із системи 1С:ПідприємствоFlyDoc сервіс для обміну з контрагентами первинними документами із системи 1С:Підприємство
від 2 500 грн.
В наявності
Купити
+38 067 332 87 78
FlyDoc сервіс для обміну з контрагентами первинними документами із системи 1С:Підприємство
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Інформація для замовлення

Чому обирають FlyDoc?

Cпеціальний модуль для «1С:Підприємство», завдяки якому стає можливим обмін електронними документами, створеними у цій звичній для Вас обліковій системі, без встановлення додаткового програмного забезпечення.

 

 

Можливості FlyDoc 

Відправляти та отримувати будь-які первинні документи з 1С:Підприємство

 

Підписувати документи ЕЦП безпосередньо в обліковій системі

 

 
Контролювати заповнення електронного документа

 

 
Автоматично приймати пошту та обробляти вихідні документи
 
 

 

 

Реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі

 

 
Автоматично отримувати витяги з Єдиного реєстру ПН

 

 
Єдиний стандарт обміну документів (.pdf, .xml, вкладення)

 

 
Автоматично звіряти первинний документ із електронним, який створений на його основі

 

 Тарифи

 

 

 
Фізична особа-підприємець (ФОП)
Юридична особа
 
 

 

Підтримка користувачів FlyDoc

Для того, щоб Ваша робота була зрозумілою та швидкою Ви завжди можете
переглянути навчальні відео та завантажити інструкцію.

  • Ціна: від 2 500 грн.